19 juni 2012

Var ska vi börja?

Ja, nu är det en hel evighet sen jag skrev nåt här. Jag har liksom hoppat över hela maj här, den fanns inte i bloggvärlden.... Det har hunnit bli sommar i kalendern, men inte på riktigt. Det är med andra ord precis som vanligt. Nu närmar det sig midsommar och förhoppningsvis klarar vi oss utan snö och hagel den dagen men mer än så blir det nog inte.

För övrigt har vi varit på Sardinien (det ska jag berätta mer om sen), Noah har varit på sitt första kalas, tagit sitt första dopp i havet för året och vågat krama en kanin på Liseberg. Jag har jublat över den första färskpotatisen och ätit den med andakt, fått ordning på delar av mitt hem och påbörjat inköp av sommarens böcker (mer om det sen).

Men idag ska ni få lite andra funderingar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar